Friflyg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Calender på detta forum - varför låst?

2 posters

Gå ner

Calender på detta forum - varför låst? Empty Calender på detta forum - varför låst?

Inlägg  Ingvar lör jan 16, 2010 12:00 pm

Hej!
Om detta skall bli ett levande forum måste calender vara öppen så att alla kan skriva in kommande händelser.

MVH // Ingvar
Ingvar
Ingvar

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 09-12-19
Ort : Brämhult/Borås

Till överst på sidan Gå ner

Calender på detta forum - varför låst? Empty Fungerande calender

Inlägg  Robban mån jan 18, 2010 9:58 pm

Nu fungerar "caldendar". Tryck på den vita lappen nere på högra sidan under det datum du vill lägga till någon händelse/event.

Kul att du är aktiv Ingvar!!

Jag ska ju säga att detta är mitt första riktigt möte med något forum, jag är alltså helt grön på detta ämne, så ni alla får hjälpa mig att admenistrera detta på bästa sätt!!

//Robban
Robban
Robban
Admin

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 09-12-18

http://iof2.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=2372

Till överst på sidan Gå ner

Calender på detta forum - varför låst? Empty Sv: Calender på detta forum - varför låst?

Inlägg  Ingvar mån jan 18, 2010 10:29 pm

Jodu Robban....

....jag har tryckt både här och där i Calendar utan att kunna tillföra ett endaste gement tecken.


Jag tänkte på vår friflygarträff på Hullsjön igår - även om det var en klubbträff för Sländan så hade vi kunnat vara fler och Sländan klarar av att få fler medlemmar.
Man behöver ju inte ens vara med med flygande modeller - någon kanske råkar ha vägarna förbi samma datum och kommer och "säger hej".
Någon som råkar halka in på denna sajt kanske bli intresserad och kommer för att titta (och sannolikt själv börja försöka sig på det svåraste inom modellflyget).

Gör ett nytt försök att öppna calendern för alla - är man inloggad för att kunna skriva i den så blir den knappast full av massa skit.

Bästa hälsn. Ingvar
Ingvar
Ingvar

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 09-12-19
Ort : Brämhult/Borås

Till överst på sidan Gå ner

Calender på detta forum - varför låst? Empty Sv: Calender på detta forum - varför låst?

Inlägg  Robban tis jan 19, 2010 10:21 am

För mig fungerar den. Undrar varför du inte kan lägga till någonting..

Det finns ingen "knapp" under hela kalendern där du kan lägga till event??

//Robban
Robban
Robban
Admin

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 09-12-18

http://iof2.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=2372

Till överst på sidan Gå ner

Calender på detta forum - varför låst? Empty Sv: Calender på detta forum - varför låst?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet